198 keer bekeken

S10 geeft in november een concert in AFAS Live

• vrijdag 10 juni 2022 @ 15:13
    reactie op (#15) longthing

Quote: longthing

vrijdag 10 juni 2022 @ 13:53

Dat het aantal nummers op zich niets zegt dat snap ik ook wel. Ze heeft in iedergeval genoeg materiaal op Spotify staan dat ze die 2  uur makkelijk kan vullen.

Vermoedelijk zullen er ook gastmuzikanten meedoen, of anderzijds een voorprogramma.

• vrijdag 10 juni 2022 @ 13:53
    reactie op (#14) Thuru

Dat het aantal nummers op zich niets zegt dat snap ik ook wel. Ze heeft in iedergeval genoeg materiaal op Spotify staan dat ze die 2  uur makkelijk kan vullen.

ht.jpg

Mvrg Longthing

• vrijdag 10 juni 2022 @ 11:02
    reactie op (#13) longthing

Het aantal nummers zegt totaal niets. 

Het album Sola Scriptura van Neal Morse bevat 4 tracks en duurt in totaal ruim 75 minuten.

met maar 4 EP kan je hooguit misschien dik een uur mee vullen.

avondvullend noem ik concerten van ruim 2 uur of langer.

Van Neal Morse is bekend dat hij ooit in Nederland, de boerderij in Zoetermeer, paar jaar geleden 5 en halve uur gespeeld heeft. Een echte muzikant met veel passie voor muziek. Optredens van hem zijn doorgaans ruim 3 uur. Maar goed hij heeft ook meer dan genoeg materiaal om dit probleemloos te vullen.

Gewijzigd op 2022-06-10 11:10:59
  • vrijdag 10 juni 2022 @ 06:54
    reactie op (#12) CyberSimon

Vooruit, laten we de eerste 2 met 8 en 9 nummers dan maar een EP noemen maar dat kan ik met de  3e (Snowsniper) met 16 nummers tioch echt niet meer. De meeste EP's die ik heb bevatten maar 4 a 5 nummers.laugh

Wat ik vooral bedoelde is dat ze al een heel aardige discografie heeft om een grote show te doen. En ze zal vast nog wel wat nieuwe nummers op de plank hebben liggen na 2 jaar corrona waarin je weinig anders kon.

ht.jpg

Mvrg Longthing

• donderdag 09 juni 2022 @ 14:10
    reactie op (#11) longthing

Nou ja, albums... Ze heeft vooral EP's uitgebracht. Ik doelde voornamelijk op haar meest recente album 'Vlinders' 

• donderdag 09 juni 2022 @ 09:50
    reactie op (#10) Thuru

Ze heeft al 4 albums uitgebracht.;-)

ht.jpg

Mvrg Longthing

• maandag 06 juni 2022 @ 01:47
    reactie op (#9) CyberSimon

Stien heeft relatief weinig nummers geschreven tot nu toe. Ze zal flink aan de bak moeten betreft nummers schrijven om een avondvullend programma te kunnen bezorgen. Hoogstwaarschijnlijk zullen er meerdere voorprogramma's zijn en ook tevens een aantal covers gespeeld worden. Maar goed dat is wat ik denk.

• zaterdag 04 juni 2022 @ 19:07
    reactie op (#8) Thuru

Ik wacht het nog even af, met wat voor muziek S10 nog meer komt... En ga eerst eens haar album beluisteren. Als ik dan fan word van haar hele oeuvre, dan ga ik waarschijnlijk ook naar haar concert (als er nog kaartjes beschikbaar zijn) 

• donderdag 02 juni 2022 @ 16:05
    reactie op (#3) CyberSimon

Quote: CyberSimon

maandag 16 mei 2022 @ 20:47

Leuk hoor, ik zie die zaal zó vol lopen! Het zou zomaar kunnen dat ik een kaartje koop. Ik vind haar duet met Froukje ook echt een lekker nummer.Ze staat nu trouwens op 28 in de Global Spotify Chart Lijkt mij wel bijzonder voor een Nederlandstalig nummer! 

Ik ga niet. Ik ga al naar een hoop concerten en is het dus ook keuzes maken waar ik heen ga en waar niet.

Had heel graag naar Neal Morse gewild, maar niemand wil mee en heb ook geen auto waarmee ik mee kan rijden, dus helaas helaas gaat dat het ook niet worden.

• woensdag 25 mei 2022 @ 22:50

D'r zit een flinke oorwurm in 

Actieweek op de Greta Thunberg Club handtekeningafbeelding